Crnogorska Luka Bar pokrenula je izgradnju kontrolne stanice za izvoz mesa i mesnih prerađevina. Po završetku projekta, crnogorskim proizvođačima biti će omogućen izvoz proizvoda životinjskog porijekla i žive stoke po europskim standardima. Ovo predstavlja još jedan korak naprijed u stvaranju kompetitivne prednosti za Luku Bar, nakon što je nedavno Vlada uspješno zaključila prodaju svojeg udjela od 62% u kompaniji Kontejnerski terminal i generalni tereti (KTGT) koja je koncesionar u Luci Bar i ima kapacitet pretovara do 1m TEU godišnje. Ipak, nedostatak investicija i razvoja infrastrukture u zaleđu luke posljednjih godina doveli su do neiskorištenosti njenog punog potencijala. Turska kompanija Global Ports kupila je Vladin udio od 62% za iznos od 8,08 miliona eura, te se obvezuje investirati dodatnih 13,5 miliona eura kroz CAPEX za restrukturiranje u naredne tri godine, kao i 7,6 miliona eura u investicijskom ciklusu nakon restrukturiranja koji se predviđa u narednih pet godina.
Crnogorska Luka Bar pokrenula je izgradnju kontrolne stanice za izvoz mesa i mesnih prerađevina.
Po završetku projekta, crnogorskim proizvođačima biti će omogućen izvoz proizvoda životinjskog porijekla i žive stoke po europskim standardima.
Ovo predstavlja još jedan korak naprijed u stvaranju kompetitivne prednosti za Luku Bar, nakon što je nedavno Vlada uspješno zaključila prodaju svojeg udjela od 62% u kompaniji Kontejnerski terminal i generalni tereti (KTGT) koja je koncesionar u Luci Bar i ima kapacitet pretovara do 1m TEU godišnje. Ipak, nedostatak investicija i razvoja infrastrukture u zaleđu luke posljednjih godina doveli su do neiskorištenosti njenog punog potencijala.
Turska kompanija Global Ports kupila je Vladin udio od 62% za iznos od 8,08 miliona eura, te se obvezuje investirati dodatnih 13,5 miliona eura kroz CAPEX za restrukturiranje u naredne tri godine, kao i 7,6 miliona eura u investicijskom ciklusu nakon restrukturiranja koji se predviđa u narednih pet godina.
Također, Global Ports dužan je osigurati 6,5 miliona eura za provođenje socijalnog programa i programa podrške zaposlenicima. Global Ports je turski lučki operater, koji trenutno upravlja s tri vodeće komercijalne i cruising luke, od kojih jedna ima kontejnerski terminal. Relativna vrijednost transakcije je 2,1x prihodi od prodaje odnosno 1,5x kapital (sve kategorije zarada su negativne), pri čemu nije uračunat obavezni investicijski program.
Svaki oblik dodatnog razvoje Luke Bar bi definitivno trebao zabrinjavati Luku Ploče jer stvara konkurentske pritiske u okolini s tek nekoliko većih kupaca zbog generalne nerazvijenosti tržišta u zaleđu, kao i zastarjele infrastrukture.